Overnatningsarrangement.

Pris 1.000,00 DKK/7 timer
Tilgængelig 19:00 - 23:59
Periode 23/02 - 28/06
Beskrivelse

 

Tilbage til fødselsdagsoversigten

 

Velkommen til Fødselsdags Arrangement med overnatning.

I får simpelthen hele hallen og klublokalerne 1400 m2, samt køkken for jer selv. OBS: Dog kan der være et fødsels arr der er i hallen indtil kl 20.00. Jeres opholdslokale om aftenen til evt fælles spisning o.l. er i " Salto "

Ved ankomst vil i blive velkommet og der vil blive lavet en lille gennemgang af stedet og diverse ordens og sikkerheds regler.
 
Tidspunkt:  Fredag kl 19.00 - Lørdag kl 10.00  eller  Lørdag kl 19.00 - søndag kl 10.00.
 Sted: Karlskogavej 8B

Retnings linjer: 

  • ingen mad og drikke inde i hallen. 
  • ingen indesko i hallen.
  • kun 1 pers af gangen pr trampoline. 
  • ingen adgang i fitness rummet, foruden evt overnatning for voksne. 
  • ingen adgang i receptionen eller kontorer. 
  • ingen brug af svævebane. 
  • sovemadrasser lægges på plads hvor I fik dem fra.
  • kl 08.45 skal i være ude af hallen og i må gerne spise morgenmad el.l i opholdstuen fra kl 0900 til 10.00.
  • Rengøring: Opholdsstuen/ Salto og rytmesalen skal være ryddet og støvsuget inden kl 09.00.

 
Gym land ( Lørdag/søndag morgen ): Hvis i gerne vil have mere fri leg, så åbner vores gym land for alderen 7 + fra kl 1030 til 1215. Pris 35 kr pr entre. 
 

I må gerne spise aftensmad lørdag aften, og morgenmad kl 09.00 - 10.00 Lørdag/Søndag morgen.

  • Man kan f.eks tage en projektor med og se en film el.l på væggen i sovesalen / rytmesalen. Medbring lang ledning hertil.
  • I må gerne slukke lyset i hallen og lave gemmeleg el.l.
  • Lyskæde: Der vil blive udleveret en lys kæde som lægges på gulvet igennem hallen således at der er lys for dem der skal på toilet el.l i løbet af natten.
  • Men overordnet er det jer som er i faciliteten alene uden nogen fra GymAalborg medarbejdere.           Så I er de ansvarlige for at retningslinjerne bliver overholdt.
  • Rengøring: Man skal som udgangspkt rydde op efter sig selv og støvsuge i opholdstuen. Såfremt dette ikke er blevet gjort vil vi sende en rengørings regning på 350 kr.
  • Max 50 overnattende pers.

Priser: 

  • Pris pr person = 100 kr. 
  • Grundgebyr = 1000 kr. for op til de første 10 pers. (betales ved booking her på hjemmesiden)
  • De x antal ekstra personer over 10, afregnes via MobilePay eller kontant, ved arrangementets start. 
  • Eks: Hvad koster det så i alt for 20 personer = 1000 + ( 10 x 100  ) = 2000 kr
  • Aflysnings regler: Hvis arrangementet aflyses færre end 10 dage før planlagt afholdelse bliver startgebyret ikke refunderet. Arrangementet kan heller ikke flyttes til en anden dato hvis der er færre end 10 dage til planlagt afholdelse. 

Nyttig info: 

  • Vi har sovemadrasser.
  • Overnatnings lokaler: der soves i rytmesalen, og voksne kan evt sove i fitness rum. 
  • OBS: Omklædningsrum er PT i ombygning, men der kan klædes om i fitness rummet.

 
Mad og drikke:

flg kan tilkøbes i Gymnastikkens Hus:

  • Sodavand, vand, kaffe og te: 10 kr. 
  • en kande kaffe / the = 50 kr.
  • Juice: 8 kr
  • Müslibar 6 kr 
  • Vafler 15 kr pr plade. ( selvlavning, vi har dej, og syltetøj, sukker, vafel jern )
  • Pølsehorn / Toast / Fries.

Betaling af drikkevarer foregår ved mobilpay /selvbetaling. Tilberedning af alt mad står i selv for, vi stiller køkkenet til rådighed. 

Medbring; pyjamas, sengetøj ( lagen, pude og dyne/sovepose), og hvad I ellers har behov og lyst til. 

 

Nød kontakt : 
Claus Olsen/ Formand: 22902676.
Gianca / cheftræner : 42525279

Trin 1/3: Vælg din udlejning

Trin 3/3: Kontakt information & Gå til kurven

Disse informationer er krævet til at gennemføre online betalinger i henhold til de nye EU regler for sikker online betaling (3D secure). Læs mere omkring dette her.

Vores sponsorer