Fødselsdag weekend lokale "Salto" (max. 40 pers.) med instruktør.

Pris 850,00 DKK/165 minutter
Tilgængelig 13:15 - 18:30
Periode 23/02 - 14/07
Beskrivelse

 

Tilbage til fødselsdagsoversigten

Fejr din fødselsdag med dine venner i Aalborgs sjoveste og mest spektakulære gymnastikhal, nemlig Gymnastikkens Hus. 

BEMÆRK! Varigheden af arrangementet er 2 timer og 30 minutter (150 minutter i alt), og ikke 2 timer og 45 minutter  (165 minutter i alt) som angivet i den tid i har valgt. Når i vælger en konkret tidsperiode nedenfor skal i trække 15 minutter fra sluttidspunktet. Dette skyldes en begrænsning i systemet. (EKSEMPEL: Systemet angiver perioden kl. 13.15 til 16.00, det betyder at arrangementet er fra kl. 13.15 til 15.45). 

Her kan du opleve mange spændende gymnastik stationer, lave forskellige lege med dine venner og endda have mulighed for at lære at slå en salto med en af vores dygtige instruktører. Hertil får i jeres eget                          opholds lokale " Salto " ( Opholdsstuen, plads til 40 pers), hvor borde og stole stilles til rådighed. 

PROGRAM (Varighed 2 timer og 30 minutter).

  • 60 min aktivitet, med instruktør i hallen.
  • 30 - 45 min Fejring af fødselaren, kage osv i eget opholdslokale.
  • ca 45 min fri leg.
  1. Ankomst i Receptionen. Det er ikke tilladt at gå ind i hallen før, der er blevet afregnet og ens instruktør følger gruppen derind.
  2. Der afregnes for det antal i er (ud over de 10 første, som er betalt ved tilmelding). 
  3. Gæsterne stilles på række og følger med instruktøren ind i gymnastikhallen til 60 minutters aktiviteter.
  4. Instruktøren har et fast program de følger, hvor gruppen får prøvet de "fedeste" stationer der kræver instruktion og opsætning pga sikkerhed.                                                                                                     ( Sving i tov - mega Gyngen - Svævebanen - Battle Beam - og Legeland banen. )
  5. Imens gæsterne er i hallen har I adgang til jeres opholdslokale og under hele jeres fødselsdagsarrangement. Så I har ca 60 min til at pynte og gøre klar inden jeres gruppe kommer og spiser. I skal forvente at der evt. deles om køkkenet / hallen med et andet fødselsdagsarrangement.
  6. Efter 60 minutters aktivitet i hallen kommer gruppen ind til jeres opholdslokale og fejrer fødselaren og spiser kage m.m. i ca 30-45 min.
  7. Derefter sender i bare jeres gruppe ind i hallen igen til fri leg.
  8. Husk at i skal have rengjort / støvsuget og være ude af lokalet 15 minutter før sluttidspunktet,          ( som beskrevet ovenover), da der kommer et nyt fødselsdagsarrangement efter jer.

Pris

  • Grundgebyr på 850 kr., som dækker for de første 10 deltagere. Dette gebyr betales her på siden ved booking 
  • 85 kr. pr. deltager (udover de 10 deltagere som er dækket af grundgebyret). 
    • Eksempel: 15 deltagere: 850 kr. + 5 x 85 kr. = 1.275
  • BEMÆRK: Betaling for det endelige antal deltagere afvikles ved arrangementets start via MobilePay til 64558. eller kontant.

OBS: Der kan forkomme andre grupper i hallen samtidig, de har dog også deres egen instruktør og opholder sig samlet i en af de mange stationer.  

Tilkøbsmuligheder: Selvbetaling i vores køleskab med div drikkevarer + müslibar.

Når kantinen er åben kan flg tilkøbes: Åbnings tider: Ti,On,To kl 15.15 - 19.00 & Lø, Sø kl 09.00 - 14.00.

  • Pølsehorn / Fries / Vafler / Chips / Toast.
  • Kaffe / te, 10 kr. per kop eller 50 kr. for en kande.

Egen mad og drikke må gerne medbringes. 

Aflysnings regler: Hvis arrangementet aflyses færre end 10 dage før planlagt afholdelse bliver startgebyret ikke refunderet. Arrangementet kan heller ikke flyttes til en anden dato hvis der er færre end 10 dage til planlagt afholdelse.  

Såfremt instruktøren er nødt til at aflyse grundet sygdom eller lignende vil i få 100 kr. refunderet ved ankomst i hallen, og børnene vil få fri leg i stedet for de aktiviteter, som skulle være arrangeret af instruktøren. 

Hvis i har spørgsmål, kontakt venligst reception@gymaalborg.dk 

 

Trin 1/3: Vælg din udlejning

Trin 3/3: Kontakt information & Gå til kurven

Disse informationer er krævet til at gennemføre online betalinger i henhold til de nye EU regler for sikker online betaling (3D secure). Læs mere omkring dette her.

Vores sponsorer